sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Magiaa pallon täydeltä

Rakastan Taikapalloja (Magic YarnBall)! On ihanaa keriä palloa auki ja odottaa mitä kivaa sieltä paljastuukaan. Joten tietenkin ilmoittauduin mukaan, kun Facebookin käsityöryhmässä suunniteltiin Taikapallovaihtoa. Pallon viimeinen postituspäivä oli jo 22.11. mutta postin pistelakkojen takia palleroiseni saavutti minut vasta eilen. Tai no, paketti rantautui Tavara-aittaan perjantai-iltana, mutta enhän minä sitä tiennyt siellä käydessäni kun pakettirullakoita ohitseni kärrättiin. Enkähän minä sitä olisi sieltä rullakosta saanutkaan, kun kuormaa ei vielä ollut purettu.

Piti värvätä isä asialle ja hän minulle paketin toikin hirvenmehtuureissulta tullessaan.

Ilmoittautumislomakkeessa sai valita haluaako huivi- vai sukkalankaa. Minä annoin pallon kasaajalle vapaat kädet, joten sainkin sitten molempia! Tuo "turbaanin" päällyksenä näkyvä musta on Schachenmayr smc Sparkling-verkkolankaa. Yhden hörsylähuivin olen neulonut, mutta siinä verkko oli harvempaa. Onko kenelläkään kokemusta tuosta Sparkling-langasta, pitääkö siinä jättää verkonsilmiä väliin vai neulotaanko joka kolosesta? Pallon sisältä pilkistää Regian Extra Twist Merino Color-lankaa, paketin sukkalankaosuus. Todella kivan väristä lankaa ja lähettäjän (Erja S.) mukaan aivan ihanan tuntuista lankaa. Hetken kerimisen jälkeen tuvan penkillä sitten näyttikin tälle.
Virkatun joulutähden luultavasti tärkkään ennen esille laittoa, tuossa pussissa on nappeja (kaksi ihanaa ruusunappiakin!) ja kaksi muovista  päättelyneulaa. Päättelyneulani ovatkin ottaneet jalat allensa, joten todella tarpeeseen tulevat he =) Lisäksi After Eight-tyyppistä minttusuklaata . Hyvä kun maltoin iltaruoan syödä ennen suklaarasian avaamista ;-)

Taikapallo ei pettänyt tälläkään kertaa vaan tuotti minulle iloa! Kiitos lähettäjälle vielä kerran ja nyt lähden mutustelemaan päivän suklaa-annosta, slurps!

1 kommentti: