tiistai 4. joulukuuta 2012

Lämmin henkäys talvisäässä

Hyytävän kylmässä säässä taivalletun kotimatkan jälkeen selasin tapani mukaan ensimmäisenä postin tuvan pöydältä. Kun postin alta pilkotti kortin kulma niin ajattelin sen olevan ensiairut alkavasta joulukorttisesongista. Eipäs vaan ollutkaan! Oli ennakkotiedotus SNY:ltä! Kiitos kortista Snypykkäni! Se piristi ja lämmitti pakkaspäivääni =)
Ihana Muumikortti, jossa teksti "Ystävä-joku joka tietää sinusta kaiken ja sittenkin pitää sinusta." Tuskinpa minusta ihan kaikkea tietää monikaan. Hyvä kun edes itse tunnen itseni!  Olen aika arka paljastamaan itsestäni sitä kaikkein sisintä. Oikeastaan sen kaikkein paljaimman ja valitettavasti myös raadollisimman Eijan on nähnyt vain yksi henkilö- rakkain ja kallein Maajussini <3 Häneltä en pysty peittämään tuntemuksiani. Itseasiassa se tekee oloni turvalliseksi; en ole yksin tapahtui mitä hyvänsä, putoan millaiseen kuoppaan hyvänsä, vaan minulla on rinnallani ihminen joka tarvittaessa pitää minusta huolta ja josta minä saan pitää huolta. Ihminen jonka kanssa voi hassutella ja nauraa ja ennen kaikkea ihminen jonka kanssa voi itkeä tilanteen niin vaatiessa. Kiitos siitä, että olen saanut sinut elämääni Kultaseni!!


3 kommenttia:

  1. Kaunis kortti.

    Ja ihana puoliso sinulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, ihanan miehen olen saanut <3 ja vähän helkatin sitkeän, kun kestää minua =)

      Poista
  2. Oi, RAKKAUS on tärkein asia maailmassa! On ihanaa kun on saanut elämäntaipaleelle rakkaan Puolison ja voi kertoa hänelle miten arvokas hän on. Kaunis muistaminen SNY:ltäsi.

    VastaaPoista