torstai 29. marraskuuta 2012

Paljastavia herkkuja

Olin alkuviikon pois kotoa ja eilen kun kotiuduin niin kotona minua odotti pakettikortti. Osoite oli vanha tuttu Vantaan osoite, joten Salaiselta jouluystävältähän se oli!

Tänä aamuna minulla oli muutakin asiaa postiin, joten tuli kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Pikku-E:n kanssa postissa käytiin paketteja viemässä ja hakemassa pikkuveljen uinaillessa autossa. Erityiskiitos postin tädille, joka kantoi paketin autoon <3  pikkumieheen iski ujo ja halipula, joten käteni ja sylini olivat täynnä =)

Paketti piti aukaista heti hoitoon päästyä. Olin itsekin utelias ja niin olivat pojatkin.
Ensin laatikosta paljastui kaunis peltilaatikko..
ja kannen avauduttua alkoikin kova kinuaminen!
Eli laatikko oli pullollaan geisha dark-konvehteja! Kyllähän niistä maistiaiset otettiin- pariinkin otteeseen. Lisäksi oli kaksi kivaa joulu-tikkaria; Maajussille isompi ja minulle tuo pienempi =) joulupukkitarroja korttitehtailuun, koristepyykkipoikia sekä kaksi joulupukkikoristetta. Varsinkin tuo Mäenlaskija-Pukki on aivan ihana!!

Salaisekseni paljastui Jouluäippä X 2! Hyvin olet osannut minua ilahduttaa =) nytkin oli niin nappiin osunut paketti ja niin ajankohtainen! Töissä opetellaan pottailua ja hyvin sujuneesta suorituksesta saa kakkasuklaan. Suklaat olivatkin jo kovin vähissä ja harmittelin aamulla hoitoon palatessa etten ollut muistanut ostaa täydennystä. Nyt saammekin lähettämistäsi suklaista lisäkannustimia pikkupojille!! Kiitos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti